Isnin, 1 Februari 2016

february


Assalamualaikum cinta hati yang selalu dalam ingatan..Alhamdulilah Allah memberikan nafas baru untuk hidup ini.susah sebenarnya perjalanan sepanjang 25 tahun ini.. but Terima Kasih Ya Allah memberikan penyelesaian untuk diri ini. perjalanan yang memerlukan aku sendiri harus kuat untuk hari akan datang aku.. Terima kasih masa lepas sebab memberikan aku pengalaman yang aku sendiri kadang kala give up untuk hidup ini.. tahniah masa lepas untuk setiap kebahagiaan yang anda dapat untuk hari ini.. 4 hari lagi? hope miracle untuk hubungan ini dipermudahkan...Ada orang tanya aku macam mana aku still boleh senyum untuk luaran but hakikat dalam diri aku banyak yang terjadi..Aku hanya tersenyum untuk soalan tu. mungkin kadang kala aku tak kuat untuk setiap yang terjadi tapi aku sendiri kena hadapi sebab tak akan ada orang yang mampu nak menolong untuk hidup kita ini. Ya Allah untuk hari akan datang aku, aku mohon agar engkau sentiasa permudahkan hubungan  aku dan dia. kuatkan hati ku dan percaya diri ini pada diri dia. banyak yang aku lalui untuk sepanjang tempoh 2 tahun ini dan orang melihat aku yang menjadi sebab untuk setiap perkara yang terjadi but Allah maha mengetahui. tapi untuk setahun ini, aku mohon semoga dipermudahkan. banyak yang aku lalui dengan dia, baik suka dan duka.. Allhamdulilah engkau memberikan miracle next steps antara aku dengan dia selepas banyak benda yang aku lalui.. memang perit untuk sebuah hakikat dalam hidup, dan itu sangat benar. tapi sebagai manusia aku tak boleh melawan takdir yang tertulis untuk jodohku.. insyallah janji diri ini untuk dia. walaupun apa yang terjadi im still with u dalam apa jua perkara. Terima kasih masa lepas untuk setiap pengalaman dan kesakitan yang diberikan. tanpa kegagalan masa lepas mungkin aku akan selalu give up untuk diri ini.


Di atas perit kau menari
Di atas tangis kau bernyanyi
Kau sayat hatiku dengan cintamu
Cinta bukan hanya harapan
Cinta tapi kepastian
Cinta bukan menyakiti hati
Disaat luka kau tak ada
Disaat duka kau tak setia
Cinta seharusnya tak begitu
Cinta bukan hanya harapan
Cinta tapi kepastian
Cinta bukan menyakiti hati
Cinta bukan hanya harapan
Cinta tapi kepastian
Cinta bukan menyakiti hati
Cinta bukan hanya harapan
Cinta tapi kepastian
Cinta bukan menyakiti hati
Disaat luka kau tak ada
Disaat duka kau tak setia
Cinta seharusnya tak begitu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan