Selasa, 20 Januari 2015

hikmah di sebalik kedukaan

alhmadulilah aku masih bernafas untuk hari ini untuk melihat ciptaan yang terindah dan melihat orang yang menjadi kesayangan hidup ku..
aku bersyukur allah memberikan aku semangat untuk terus berjuang dalam kehidupan ini,,serta membuka mata tentang kealpaan aku dan bangkitkan aku dari mimpi sedih yang selalu menjadi trauma pada diri aku..ya llah aku hanya hamba mu yang tidak sempurna
come on nuratika mohd zailani !!! pliz wake up untuk life!!! yess itu yang aku lakukan sekarang..
jangan fikir orang yang tak penting dalam life aku..
just fokus pada orang yang menghargai.but mampukah aku.. kadang kala aku mrah but aku jenis tak sampai hati untuk marah.. ya allah engkau berikan kebahgiaan kepada orang yang melukakan aku dan orang yang mebahagiakan aku secara tidak langsung.. aku mohon berikan mereka kesihatan yang baik serta hari yang ceria..
mak cakap jangan berdendam..biar orang buat kita jangan kita buat orang..zaman sekarang ni allah bayar cash..thank mak yang selalu menjadi tulang belakang serta menjadi ayah dan ibu dalam satu masa..aku terharu dengan setiap pengorbanan mak..walaupun aku bukan dari keluarga berada but aku tak kurang kasih sayang dari mak aku.. alhamdulilah ya allah..
hari berganti hari itu yang dinama hidup..terima kasih ya allah memberikan aku bahu untuk aku menangis, memberikan aku untuk bersandar serta membuat senyuman kat wajah ni..
(ececeh, jiwang la plak aku ni) hahhahaha
 i dont care siapa dia..but just keep smile lebar-lebar dan calm ok!!
waktu kerja semakin padat mungkin kesibukkan ini sedikit sebanyak motivated diri aku ke arah yang lebih matang dan malas nak fikir benda yang tak penting..but alhamdulilah terima kasih #MFS untuk senyuman di setiap pagi hari... membuatkan aku semangat untuk aku buat kerja...thank untuk pembakar semangat setiap apa jua perkara.. aku menghargai .. yeahhh i luv sangat-sangat!!!!
hahahhaha
always smile dan tanamkan cinta dalam diri..ameen dan insyallah..
pengalaman lepas buat kita jadi matang bukan untuk ingat untuk jadikan pengajaran dalam life ni...
aku hanya manusia biasa yang bernama nuratika mohd zailani..tak apa yang berubah im still budak kampung dan inilahn cara saya..
if u tak suka,, awak leh angkat kaki!!
 kla dah penat next time kita merepek lagi ok..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan