Khamis, 22 Januari 2015

kadang kala hidup ini sukar..kadang kala hidup ini senang

assalamualaikum cinta dan kesayangan hamba..
ya allah terima kasih untuk rasa dan ketenangan ini..hanya engkau yang mengetahui apa yang aku rasa sekarang ini.. namun begitu aku mengucap syukur kerana engkau memberikan aku peluang untuk melihat ciptaan indah mu pada hari ini...mungkin hari ini tak sebaik hari semalam namun mungkin jua hari semalam tak sebaik hari ini.. namun aku bersyukur engkau memberikan segaris nama untuk menjadi sebutan dalam hidup ku untuk hari akan datang ..insyallah..
mungkin aku  banyak yang kurang..tapi engkau selalu memberikan aku peluang serta memberikan bahu untuk aku bersandar ketika sedih mahupun gembira..
dia ? dia seorang yang membuatkan life aku teratur waktu kini..memang susah pada mulanya untuk bagi ruang pada orang..tapi alhamdulilah aku bersyukur kerana dia penyabar untuk setiap keadaan kadang kala kami berselisih tentang masa lalu..alhamdulilah semua masih terkawal.. ya allah jika dia jodoh yang memang tertulis untuk ku, untuk hari akan datang ku,permudahkanlah hubungan ini..mungkin masa dan situasi kami berlainan..keadaan family memaksa aku berfikir banyak benda untuk serius dengan lelaki but dia menyakinkan aku tentang erti sebuah hubungan yang aku sendiri kena fikir tentang hari akan datang...
setiap kesedihan yang ada mungkin ada hikamh cuma kita yang tak tahu..
ya allah tetapkan keadaan seperti ini untuk hari akan datang ku..ameen..
nama yang menjadi sebaris ucapan pada bibir waktu ketika dulu melambai kembali..kenapa begini.. jauh aku campak sebaris nama ini keluar dari hati dan minda aku tapi dia kembali hari ini,,menagih sesuatu yang bukan milik dia.. mintak maaf saya sayang sebaris nama yang menjadi sebutan bibir saya pada waktu kini..kisah kita dah lepas dan saya dah ikhlaskan awak untuk life awak akan datang...
lamaran demi lamaran berdatang dari hari ke hari..bersediakah aku untuk itu.. ya allah berikan aku petunjuk...
ya allah berikan ketenangan untuk hari ku..
sebaris nama waktu kini sudah cukup untuk diri ku,,allhamdulilah aku bahagia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan