Rabu, 28 Januari 2015

minggu yang menyebalkan

assalamualaikum kesayangan 
alhamdulilah aku masih di beri peluang untuk bernafas di muka bumi ini. ..allah yang mengetahui setiap perkara yang terjadi dalam diri kita..memang kadang kala menyebalkan tapi kadang kala buat kita happy...allah maha mengetahui apa yang terjadi dalam kita.. orang lain? mungkin tak mungkin ya kot..ada masa orang ini pandai cakap dan tunjuk..buat? ya allah sakit betul hati dengan orang sekarang ini.. argghhhhhhhh...
kenapa dan kenapa?????
allah kepada mu aku bersandar setiap perkara yang terjadi dalam hidup ku..
minggu ni minggu yang menyebalkan dalam hidup aku..kenapa dan mengapa aku pon tak tahu tapi amat menyebalkan dan erti kata lain sakit hati yang teramat minggu ini..
kenapa setiap bulan dia akan munculkan diri dia.. ya allah kenapa dia kejam sangat..
why n why????
cinta ke itu nama nya..bila dah tak suka tinggal..bila ingat datang balik...aishhh dunia,,
wahai kesayangan bersabarlah untuk hari akan datang.. aku hanya mampu berdoa supaya awak always keep strong dalam apa jua keadaan yang ada..hidup kadang kala buat aku terlupa tentang masa lalu..masa lalu yang mengajar aku erti hidup ini...aku kadang kala tak tahu mana silapnya samapai aku dihukum begini..kejamkah takdir dunia..
ya allah selalulah pelihara jiwa dan akal ku supaya aku tak menjadi hamba yang mungkar padamu..
ameen..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan