Selasa, 25 Februari 2014

Kehidupan ku

Mencari sesuatu yang betul-betul kita hendak susah kadang kala,,,,,kadang kala kita mesti lupakan apa yang terjadi dalam hidup kita...memang pahit kita hendak tinggalkan tapi kita harus kuat seti yang terjadi pasti ada hikmah dalam hidup kita untuk hari akan datang... Sakit tapi kita harus ketepikan semua rasa yang kita rasa,,,, sayang cinta dan banyak lagi peristiwa dalam hidup ini mengajar kita lebih kuat dan lebih matang untuk hari akan datang...    Ya Allah kadang kala hati jadi keliru dan sunyi... Kenapa jadi begini...??? Sakit bila teringat tapi aku kena yakin dan kuat untuk hari yang mendatang... Senyuman itu selalu ada untuk menutup segala kisah sedih yang ada.... Ya Allah janganlah engkau memberikan rasa dan ujian yang aku sendiri tak mampu untuk aku tanggung...cukuplah sekadar peristiwa lepas... Janganlah berikan aku kesakitan lagi.... Tapi terima kasih memberikan aku kawan..keluarga...dan bakal imam ku untuk hari akan datang,,,,, jika dia benar bakal imam solat ku,,,,engkau dekatkan lah hati kami...amin...n insyallah....     for purple i really miss u....  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan