Isnin, 3 Mac 2014

week ke2 kuliah

alhmdulilah sedar or x dah minggu ke 3 kuliah dah skunk....
ermm tak tau nak share macam mana... i wish aku dapat kesihatan yang baik je...disangka panas tibe2 hujan...kesakitan itu datang masa week ke 2...nasib ada kawan2 yang sentiasa disamping aku...kesakitan yang dialami amat menyakitkan..i hope perkara itu tak berulang dalam life aku lagi.. period pain...?? bile dengar macam biasa jak..
tapi itu yang aku alami week ke2 yang menyukarkan aku membuat kerja yang tertinggal.. period pain kali ini membuatkan aku nak my mum sebelah aku..
terima kasih pada yang sudi membantu menghantar ke hospital.. bersusah payah mencari ruang untuk hantar ke hospital.. thank god sebab allah memberikan ku kesempatan.kehilangan banyak darah membuat aku rasa badan tak berdaya nak fikir apa2.. kawan2 sentiasa menemani walaupon kepenatan membuat kerja..sabar itu perlu kata my friend n i always with u...
thank my friend..ya allah ko kurangkan la kesakitan saki baki ini..sebab ia memberikan kesukaran dalam life seharian aku..
for my mum...thank always with me lawpun beribu n berjuta batu...dy memberi banyak kata perangsang dan semangat untuk harung kesakitan yang ada..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan