Selasa, 11 Mac 2014

TheSiS aNd WeeK kE-4

alhmamdulilah dengan berkat kurnia dan limpahnya serta keizinan yang diberikan..kesihatan dan kesakitan mula ansur...terima kasih ya allah kerana mengurangkan kesakitan yang ada pada diri ini.
week ke4 kuliah banyak memberikan cabaran hidup aku..tapi kekuatan da kudrat yang ada aku terus gagah untuk jalani setiap satu langkah kr satu langkah.hanya allah yang tahu bagaimana perit setiap langkah yang aku hendak teruskan..
pelbagai benda yang harus di fikir agar tak salah langkah dan menyesal untuk hidup ini.cinta jarak jauh mengajar aku erti tabah dan sabar. ya allah kau lindungi dia sepanjang dia bertugas jauhkan lah dia dari pelbagai bahaya dan bagilah dia kesihatan yang baik untuk diri dia dan orang sekeliling dia.
week keempat ini memberikan aku satu cabaran terutama cabaran utuk menghadapi thesis yang perlu disiapkan..takut persaan tak tahu..macam-macam ada dalam fikiran dan hati..tapi alhamdulilah borang soal selidik for my thesis siap akhirnya...thank pihak ilp kota samarahan sarawak bcoz membantu.. u all memang sporting habis dan terbaik... DUGAAN TERUJI DENGAN HANDPHONE ROSAK lost seme contact number...huhuhuhu
week keempat juga mempelawa tirai bulan mac mendatang.. ya allah sesungguhnya aku amat membenci bulan mac ini..mac bulan yang penuh keperitan dengan peristiwa lepas.
mac mengajar aku erti cinta setahun yang lalu..mac juga menukarkan pelbagai ragam manusia yang aku hadapi..kekuatan dan sokongan moral keluarga dan sekeliling membuat aku lebih kuat untuk hari akan datang..bila mac mendatang pelbagai ragam dan peristiwa lepas secara tak langsung datang...
what can i do???
just think n think and be strong.
aku mengharap mac ni berlalu dengan pantas agar aku boleh jalankan hidup dengan normal..

EVERYDAY, i always miss PURPLE







Tiada ulasan:

Catat Ulasan