Ahad, 20 Julai 2014

catatan untuk ramadhan...

alhamdulilah bersyukur ke hadratnya aku masih diberi kesempatan untuk bernafas pada hari ini untuk memulakan kehidupan bagi hari akan datang..
mulakan hari ini dengan senyuman dan insyallah hari kita akan menjadi lebih baik dan teratur..
senyum itu kan sedekah...
ya allah di beri bulan yang mulia ini aku bersyukur engkau memberikan aku petunjuk, kurniaan, ketabahan dan pelindung buat ku..
hati yang menjadi kucar kacir akhirnya membuat aku kembali tenang
johor negeri tumpah ku...
 negeri ini juga aku memulakan life yang baru untuk hari akan datang....
mampukah aku...? aku masih tertanya... negeri yang memberi bayangan yang menyebabkan aku lari ke sarawak...
by hook or crook aku mesrti kuat menghadapi orang-orang yang pernah menjadi masa silam aku.. mungkin aku tak segagah yang di sangka..tetapi aku adalah strong person...hahahahhaha
alhamdulilah segala perancangan semenjak balik ke johor semua berjalan lancar... walaupun tahun ini aku tak sambut puasa with my family..tapi dorang always bertukar khabar dengan setiap apa yang di buat...
namun macam tu, sedih tu ada sebab arwah nenek dah tak ada sebab menyambut seruan ilahi terlebih dahulu.. i always miss u  n alfatihah...
kampung?
itu yang menjadi bayangan cuti kerja yang singkat ini aku harap aku dapat la balik kampung nanti..
opah i miss u so much...
tengah-tengah kerja ini dan dekat nak raya ini mengingatkan aku pada mr. purple...
ya allah...tiba-tiba kan...
hmmm...
penat dah rasa....
sebenarnya..nothing to says..but saja nak merapu kat blog aku ni...sebab lama tak merapu kan....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan