Khamis, 7 Ogos 2014

hari ini tak seperti semalam

alhamdulilah sedar atau tak dah sebuan aku praktikal...
sedar atau tak gak yang semua umat islam dah pon habis menunaikan ibadah puasa..
raya menjemput dengan seribu dugaan untuk ku..
ya allah inikah dugaan yang aku sendiri perlu berkorban..
aku bersyukur sebab allah memberikan aku ketengan disaat aku betul-betul memerlukan kekuatan..
cinta yang dibina harus dilupakan untuk sebuah pengorbanan...mengapa terjadi mungkin silap dan tiada tolak ansur..
alhamdulilah..walaupun sukar untuk aku memulakan normal kehidupan seperti dulu..
tapi aku kuat untuk tersenyum..
aku pon tersepit antara keluarga dan cinta..
apa yang terjadi...i must plih my family...cinta gf n bf if ada jodoh..ada la cinta itu..
ya allah aku penat menanggung setiap kesedihan berikan aku kekuatan untuk hari aku yang datang.aku mohon pada mu ya allah..
cukup la dugaan ini...aku berputus asa untuk semua ini..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan