Ahad, 17 Ogos 2014

senyum la untuk hari akan datang

alhamdulilah aku bersyukur dengan allah kurniakan kepada ku....
mungkin ada banyak sebab kita sendiri tak tahu kenapa jadi begitu..
setahun yang lepas banyak benda yang jadi yang boleh aku jadikan pengajaran dalam hidup ini...macam-macam benda yang aku terpaksa hadap...dari situ aku terus berhati-hati untuk hidup ini... cinta yang menjadi hak orang yang membuat aku sendiri sakit sehingga hari ini...tapi yang aku leh buat just smile dan strong... lari kemana pon dalam bumi allah ini..aku akan berjumpa dengan orang-orang yang pernah menjadi masa silam aku..walaupun aku buang dan tepikan semua perasaan yang ada..tapi aku tak kuat gak sebab dia pernah menjadi person yang aku sayang...
mungkin semua tu menjadi hikmah sehingga ke hari ini.. kesibukan aku membuat aku alpa tentang penyakit...alhamdulilah aku perlu yakin pada diri dan mind set dalam life aku..
alhamdulilah aku masih boleh berfikir dengan tenang dengan segala masalah yang datang
week ni banyak event yang memerlukan aku rushing...dari tangkak ke johor uruskan event..aku hanya smile untuk semua itu,penglaman banyak mengajar aku menjadi kuat...kembara permuafakatan peringkat negeri johor alhamdulilah berjalan lancar.
bila orang berkata tentang cinta ..aku masih terfikir perlu ke aku bercinta.. mak ayah tolong kan cari calon lagi bagus...
mungkin orang dengar kenapa tak cari sendiri..aku pula boleh berserah kepada allah.. tittle single ni make me senang nak gerak ke sana kemari.. menipu untuk kebaikan orang lain..kadang-kadang aku pon pelik...tapi aku pon tak tahu kenapa orang suke stalker about apa yang aku buat untuk semua tu...hahaha..nak kata hot tu tak la,,tapi tu la yang terjadi....hai payahkan..but just smile...









Tiada ulasan:

Catat Ulasan