Jumaat, 10 Oktober 2014

sukar utk suatu keputusan

alhamdulilah allah memberikan aku peluang untuk bernafas..
terima kasih yallah untuk kasih sayang serta kurniaan yang engkau kurniakan kepada ku..
orang kata memilih untuk bercinta amat sukar.. itulah yang terjadi...
lamaran cinta melambai untuk waktu ketika ini... tapi aku trauma untuk semua cinta yang hadir.. mampukah aku untuk bercinta tanpa menoleh masa lepas yang menjadi pengajaran dalam hidup aku... masa lepas yang memeritkan tapi masa lepas tu la yang mengajar aku erti hidup.....
perbezaan amat ketara...aku hanya mampu berdoa..alhamdulilah terima kasih ya allah memberikan aku ibu dan ayah yang sentiasa memberikan aku dorongan dan sokongan untuk hidup ini.
siapa dia dan siapa mereka melambaikan lamaran cinta itu.. biarla rahsia...
ya allah sesungguhnya aku takut dengan hari akan datang.. but umur makin meningkat..
oh god sungguh complicated.... tapi aku yakin allah selalu dengan aku...sebab apa yang terjadi mesti ada hikmah kan..
im right now? hahahhahah 
kuantan says hai to me....
suka or tak..kenalah keep smile dan tabahkan hati untuk hidup akan datang....
so says kuantan im coming...
ntah aku pon dah habis idea nak taip....sebab tahap kekeliruan amat ketara sekali..hahahahhaha tu la aku nuratika mohd zailani..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan