Isnin, 20 Oktober 2014

Setiap ujian ada hikmah

Alhamdulilah Allah memberikan aku peluang untuk bernafas pada hari yang indah ini...
Kehidupan di Kuantan membuat aku alpa tentang sekeliling...terima kasih pada yang membantu..staf dekat sini baik dan peramah....alhamdulilah..
Aku kadang-kadang terfikir mana silap tentang diri aku...aku yang salah atau dia yang salah.,,
Sebuah hubungan yang di bina terhenti setengah jalan...tapi ada jugak orang yang tak redha tentang itu...
Kekusutan minggu ni buat aku tak semangat untuk hari akan datang aku.,tapi ibu bapa dan keluarga memberikan aku semangat untuk teruskan hidup ini...
Ya Allah aku minta maaf sebab menjatuhkan air mata ibu ku kerana masalah aku sendiri...
But my mum says sume dugaan yang datang ada hikmah semua tu... Aku mohon ya Allah berikan aku kekuatan dengan setiap dugaan yang datang.. I'm afraid to be honest....
Buka kan hati dia untuk menerima qada qadar mu ya Allah ..supaya dia tak melukakan hati orang sekeliling tanpa dia sedar....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan