Rabu, 22 Oktober 2014

catatan hidup ku...

alhamdulilah aku bersyukur ya allah kerana engkau bersama aku dikala aku kesedihan, tertawa dan pelbagai situasi.. aku msih berfikir bagaimana hari akan datang untuk hidup ku...??? mungkin ada orang seperti aku berfikir bagaimana hari akan datang..tapi aku pun tak pasti bagaimana hari akan datang,,
ya allah aku terfikir tentang balasan orang yang aku sayang terhadap aku.. kenapa begitu?? aku sendiri tak arif untuk itu, tapi allah mengetahui kenapa ia terjadi....
mungkin ada hikmah yang terjadi tentang yang berlaku dalam hidup ini. aku redha dengan ketentuan mu ya allah...
aku masih memikir untuk menamatkan zaman bujang..kadang kala aku takut untuk ke arah tu.. tapi aku mesti yakin untuk itu..
oh god someone yang call mak aku tanya pasal perkenalan yang lebih erat membuatkan keluarga tertanya-tanya bila aku nak tamat zaman bujang..but aku masih berfikir untuk kearah itu..
alhamdulilah allah memberikan rezeki kepada ku...
lambaian kuantan aku sambut dengan senyuman.. senyuman untuk apa??
must be secret on my life...alhamdulilah aku bernafas dengan tenang untuk itu,,, dan aku boleh berfikir tenang dekat kuantan ini...amat mendamaikan..pekerjaan pon sekarang ni ok dan aku senang dengan persekitaran dekat sini...cantik, tak serabut..aku boleh relax dan bekerja dengan santai tanpa bantahan....
 thank pada yang membantu aku sepanjang aku kat sini...
how about si dia? just simple je la story about him...
dia nice....baik hati...tapi entah la....but tak tahu nak cakap...just says.. alhmadulilah dan terima kasih ya allah...
ameen..kalau ada jodoh tak kemana kan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan