Isnin, 29 Jun 2015

sabar itu indah

assalamualikum cinta hati dan kesayangan hati...
alhamdulilah dapat juga aku menunaikan ibadah berpuasa.. diam tak diam tak lama lagi syawal bakal menjemput..
alhamdulilah ada pengalaman yang mungkin aku tak akan lupa untuk ramadhan ini..mungkin allah menguji. alhamdulilah dia memang sabar dalam setiap masalah yang ada diantara kami.jarang aku melihat kesungguhan dan kesbaran macam tu. ya allah aku bersyukur..terima kasih mengirimkan dia untuk hidup aku,, tiada yang kurang tentang dia.kesilapan yang aku buat dia masih bersabar dan selesaikan masalah kami dengan senyuman kat bibir dan tenang.
jika setengah orang mungkin susah nak tenang kalau tengok kesilapan yang aku buat tu..aku tengok dia.. dia cool..walaupun kadang kala dia bertanya kenapa ini terjadi tapi dia tetap senyum.
alhamdulilah di bulan yang mulia ini.berkat doa mak dan si dia alhamdulilah aku lulus untuk temuduga kerja baru..yang paling penting tempat kerja kami tak la jauh mana pon..hhahaha tu la point aku bersungguh-sungguh untuk interview tu..alhamdulilah johor darul takzim melambai aku kembali untuk hari akan datang aku..terima kasih ya allah..
terima kasih pahang untuk tempoh setahun ini.banyak suka duka kebaikan serta banyak benda yang aku belajar untuk jadi secekal macam ni..mungkin orang kata kadang kala aku give up..but aku percaya allah selalu dengan kita...
tapi tanpa pengalaman ni mungkin aku tak setabah macam ni...







Tiada ulasan:

Catat Ulasan