Isnin, 28 April 2014

lamaran demi lamaran

alhamdulilah allah memberikan aku nafas untuk bernafas hingga ke hari ini..
terima kasih ya allah memberikan aku kekuatan dan ketabahkan saat aku memerlukan semua tu..
alhamdulilah my projek tahun akhir dah nak siap...erti kata lain aku boleh menarik nafas lega untuk next days n next days....

thank my mum coz always support me... luv u more n more....
lama tak write blog ini..harap maklumlah life makin sibuk dengan macam-macam program yang aku sendiri tak tahu nak buat macammana.....hahahahaha
i want just share story about lamaran demi lamaran...\
tu la life yang aku selalu hadap bila dah dewasa ni.....belaja tak habis lagi..degree pon tak habis tapi orang ajak kawen....
but i want MARRIED !!!
with WHO?? i don't know...hahahhahahahhahaha
bukan 1 lamaran nikah aku dapat but 4 lamaran yang aku dapat..alhamdulilah calon sume dari background yang ok..family ada yang aku kenal ada yang aku tak kenal...but hard ialah nak choice...kebanyakkan diorang semua kerja kerajaan...funny n macam mimpi yang aku dah dewasa... mimpi sebab umur dah 23....rasa macam budak-budak...
bab macam my auntie cakap tuah jangan di tolak kan..bulan jatuh ke riba...
but must clever to selection..
ok pn misilah othman n my auntie...dah ready nak select untuk calon saya ke ???
ahhahahahahahhaaha
help untuk bantu....kihkihkihkihkih
time untuk selection..macam mana?hahhahahaha
macam-macam ada yang kawan 1 skola..ada yang pernah 1 universiti... ada yang pernah lost contact..orait aku pon dah bengong.... hanya satu ya allah,,aku mohon kepada mu kuatkan hati ku untuk imam ku..dan berikan aku ruang dan petunjuk untuk mengenal imam ku ni...aku mohon kepada mu..jika dia imam untuk bahtera hidup ku...kekalkan iman kesabaran dan kekuatan akal serta akhlak dalam diri aku..
the most important buangkan fikiran ku tentang purple..
i think im done my writing..huhuhu..see u all next blog...luv u..thank coz luang masa u all see n read my blog yang benggong ni..thank coz share with me....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan