Selasa, 6 Mei 2014

Fyp 2014

Alhamdulilah aku masih bernafas untuk hari ini...
Ya Allah kepada mu aku berserah....jika ini dugaan yang diterima... Aku akur dan redha dengan ketentuan mu... Inikah yang di nama kan takdir dalam jodoh...
Selesai projek tahun akhir aku....aku tersentap dengan satu berita... Ya Allah kuatkah aku dengan ujian mu ini...?? Masihkah aku diberi peluang untuk hari seterusnya,,,, cinta membuat diri aku hilang keyakinan...tabah? Tabahkah aku?
Kenapa mesti aku dalam situasi ini...mencintai seseorang dalam hati memang menyebabkan diri down bile dia pergi dalam hidup kita,,

Alhamdulilah juga presentation aku untuk final year project about pendedahan seni gegendang atau bermukim dalam golongan belia di Sarawak done!!
Insyallah aku akan bergraduat..thank pada yang selalu support aku especially my mum pn misilah Othman....thank always With me..shared n solved kan my problem....take Care of me.... Iluv u mum....u always With me if i happy, smile, and apa2 situation........

But mana silap nya... Kegembiraan buat aku tiba-tiba tukar jd berita yang aku tersayat hati....cerita yang membuatkan aku kena tabahkan hati....inikah yang di manakah dugaan? Sabar la duhai hati....insyallah ada yang terbaik untuk aku.... Aku percaya pada takdir tu...amin...

Ya Allah aku mohon kepada mu,,,kuatkan dan tabahkan hati ku ya Allah untuk menghadapi setiap masalah yang dihadapi...aku mohon petunjuk mu ya Allah untuk kehidupan ku....ku mohon ikhlas dan redha kan aku dengan apa yang tertakdir dalam hidup ku,,,,jika dia imam untuk solat ku..permudahkan lah urusan kami...jika dia bukan jodoh ku jadi kan batasan agar aku tidak silap dengan hati orang...amin....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan