Rabu, 21 Mei 2014

mungkin hari ini lebih baik dari semalam

alhamdulilah sebab masih di beri peluang untuk bernafas dan menikmati hari kan datang..
terima kasih ya allah memberikan semangat untuk aku teruskan hidup ni..melepaskan sesuatu yang kita sayang memang perit...mungkin orang akan salahkan kita tapi dalam masa yang sama aku tak boleh pentingkan diri sendiri sebab orang lain lagi memerlukan dia dari diri aku... mybe  dengan menciptakan sebuah alsan yang boleh membuat orang benci kita mybe dah cukup kuat alasan untuk tinggalkan orang yang kita sayang..mungkin orang akan cakap kita tak tahan pe yang kita ada..mungkin orang kata mybe kita tak bersyukur tapi walaupun berat yang ditanggung..aku kena kuat tinggalkan orang yang aku sayang untuk mereka-mereka yang memerlukan..
hampir bertahun aku meninggalkan dia untuk mereka-mereka yang memerlukan tapi mybe benar kata orang..kalau dia sayang kita..dia akan terus akan cari kita untuk hari yang seterusnya.. ya allah aku insan yang lemah,,aku perlukan kekuatan iman untuk meneruskan hari akan datang..hati aku makin jadi kosong..kadang-kadang menangis sendiri mengenag apa yang terjadi..
always yang sering di dengar dan di ucap oleh orang lain...allah tu maha adil..allah tu selalu dengan kita dan hari ini mungkin lebih baik dari semalam..
ya allah dengarlah setiap rintihan hati ku ya allah...kuatkan hati ku...teguhkan iman ku ya allah untuk hari kan datang..mungkin aku tak sempurna..tapi aku buat sesuatu tu bersebab sehingga memakan perasaan sendiri...
keyakinan yang ada lenyap je...jiwa aku sekarang empty dan kosong untuk hari akan datang..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan