Selasa, 1 April 2014

Study, life , love n other

Alhmdulilah sedar or tak dah masuk bulan April...welcome April ......must do many job in this April....hmmmm,....sedar Atau tak makin lama makin aku rasa kurang yakin pada diri...bila bercakap pasal study.,,,study Alhmdulilah ok je n Kalau tak Ada apa2 hjung tahun ni grad pastu tunggu orang masuk meminang.....hahaha.....bile Dengar Lagu dengarkanlah bintang hatiku tu buat aku Terfikir about hari Akan datang...banyak benda yang bermain dekat otak...terutama marriage ...andaikata aku berkahwin Dengan lelaki yang aku tak pernah kenal macamna yerk??
Hmmm tapi jodoh, Ajal dan reZeki Allah tentukan kan....Ya Allah aku menerima Dengan ikhlas dan redha siapa jodoh aku satu hari nanti,,, aku mula tak yakin pada cinta.macammana nak yakin kan cinta Balik dalam life ni....?. Aku sendiri konfius Dengan keaadaan sekeliling...cinta?? For me nothing....ya Allah kau kuat kan hati ku pecaya pada anugerah Setiap cinta yang turunkan pada ku..life aku makin lama alhamdulilah makin ok n better,,,Setiap penyakit Ada penawarnya...kata doctor tu penawarnya Ialah bahagia dan sokongan moral Dari diri sendiri...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan