Ahad, 7 Disember 2014

hari yang semakin mudah

alhamdulilah sinar hari ini semakin bersinar..but hari mendung...
alhamdulilah ada orang menegur aku tersenyum seperti biasa.. sakit yang lepas membuat aku lupa tentang diri dan kesihatan aku.. but aku kena yakin untuk hidup pada hari akan datang...
says no to cinta..but says love to job..
my career? alhamdulilah makin lama career aku makin mencabar minda aku.. alhmadulilah banyak aku travel sejak akhir ni...dengan travel aku boleh lupa segala kesakitan yang terasa..2 tahun kebelakangan ni..aku rasa kesakitan itu lagi banyak dari suka..
allah selalu ada unuk aku...
hhmmmmm but now aku letih untuk sebuah perhubungan itu.. dalam erti kata lain..aku penat dengan orang sekeliling aku...im give up untuk itu.. kenapa? mengapa? aku sendiri tak kuat untuk hidup ini..but aku kena yakin dan kuat untuk hidup akan datang..
calon menantu mak? siapa dia? kerja apa dia? aku tak kisah asalkan di bertanggungjawab..dan boleh sayang aku seperti dia sayang diri dia...
peningkatan umur membuat aku alpha dan takut untuk memulakan hidup..tapi selagi hayat masih bernyawa..aku kena la yakin untuk itu...
alhamdulilah aku mendapat kekuatan untuk memulakan hidup baru..susah tu memang la..but my mum always with me...kadang kala nangis seorang diri mengenang apa yang jadi..
kejujuran itu tiada dalam perhubungan itu..membuat aku kecewa dengan sikap manusia yang bernama lelaki... tapi insan yang bergelar lelaki itu la yang menjadi suami aku...








Tiada ulasan:

Catat Ulasan