Sabtu, 27 Disember 2014

Kawan??

Alhamdulilah berapa hari lagi dah masuk tahun baru....officially aku boleh says Selamat tinggal tahun kesakitan..memang sakit tapi sendiri Terfikir.....
Tiada Nama yang menjadi ucapan Setiap masa... Ya Allah kurangkan rasa benci dalam hidup aku terhadap mereka... Menyayangi mereka merupakan satu kenangan manis untuk aku.... Tapi aku berfikir dimana silapnya...Allah sungguh besar dugaan mu kepada ku....mungkin ini yang tertulis untuk ku....
Pengalaman mengajar aku trauma....mungkin Sebab faktor sekeliling...kenapa begin I,kenapa begitu,,,but I'm tired with all stuff.. Ya Allah jangan engkau berikan aku dugaan sehingga aku putus Asa Dengan hidup ini....
Seorang lelaki yang menyatakan hasrat berkawan...daripada ikatan kawan tu la yang menjadi Cinta.....
Memang betul..lelaki tak boleh jadi kawan baik perempuan Sebab Ia akan melibatkan hati....
So baik tak payah declare jadi kawan baik.....
Tapi kadang kala semua tu tak boleh di elak....."
MkR mintak maaf saya tak sempurna di mata manusia...
Terima kasih menerima saya seadanye awak...insyallah jika Allah permudahkan Cinta tu jadi milik kita....,saya tak mintak banyak.,,just kejujuran....bukAn duit...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan