Sabtu, 6 Disember 2014

23 tahun

Alhamdulilah.... Terima kasih ya Allah untuk sepanjang 23 tahun ini.... Pengajaran...pengalaman untuk 23 tahun ini membuat aku kuat.... Namun begitu kuatkan aku untuk hari Akan datang...
Yaallah terima kasih memberikan aku ketenangn dalam diri ini... Naming aku letih....
Tiada lagi cinta seebelum kahwin... Cinta itu Hanya dan untuk selepas kahwin....
Terima kasih kepada someone yang meredakan hati dan melamar diri ini untuk tittle seorang isteri,.,
Insyallah saya Akan sayang kan awak dan kerja awak serta kluarga dan kehidupan awak...just for mr K ..thank untuk itu....saya berdoa awak jodoh terakhir saya... Sebab saya give up dah...
Masa lepas mengajar aku Lebih kuat..janji ? Semua tertinggal...Allah memberikan aku kekuatan untuk hidup...
Selamat tinggalkn dunia lepas..
Tiada Nama nasrul aiman.... Tiada juga Nama Mohd Shahrul izzuan... Dan tiada Jua Nama mr purple....
Selamat datang dunia baru.....
Bismillah dan assalamualaikum.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan