Khamis, 27 November 2014

sinar untuk esok..

alhamdulilah allah memberikan rahmat kepada ku... aku bersyukur dengan setiap kurniaan yang allah telah bagi pada ku...
ya allah ya tuhanku aku mohon kepada mu untuk ketika ini... hentikan perasaan cinta seorang perempuan kepada seorang lelaki... buat seketika waktu.. aku dulu alpa dan yakin bahawa dia untuk ku..namun kebohongan yang dia cipta terbukti dan buat hati makin parah..biarlah masa yang merawat setiap keparahan yang ada..aku masih terkilan dengan sikap dia yang denied semua keadaan.. ya allah kenapa dia begitu? memangkah perangai lelaki seperti itu? buangkan prangsangka serta niat benci kepada seorang lelaki... nasrul aiman...mungkin aku bukan komputer.. just click delete n enter..everything akan hilang.. but aku akan buat walaupun payah.. insyallah....
( ceh wah ayat dramatik giler)

tapi aku besyukur walaupun aku down dalam bercinta.. mak menjadi tonggak serta pendorong untuk hidup aku..
thank my mum pn Misilah Othman..i luv so much...
kadang kala aku berfikir bagaimana untuk memilih seseorang untuk hidup akan datang...? but aku mesti yakin berapa banyak dugaan untuk aku...alhamdulilah allah memberikan nikmat untuk aku pada hari akan datang..sabar itu mesti ada dalam diri... sakit pedih yang aku alami sekarang memang payah nak hadap.. tapi suara seorang ibu tu mendamaikan kesakitan yang aku rasa... ya allah berikan aku 1 jam kebahagiaan walaupun tiada ruang kebahagiaan untuk diri aku...
kerja pulak makin lama membuatkan aku makin lapa dengan sekeliling yang terjadi.. alhamdulilah perkerjaan yang sekarang membuat aku banyak keluar dari kuantan.. aku give up untuk hidup..tapi berikan aku  kekuatan untuk hari akan datang..
umie, abah dan keluarga terima kasih sepanjang di kuantan.. mereka baik.. namun tiada kata yang terlontar.. aku kena pasrah dengan setiap allah takdirkan...ya allah aku mohon datangilah seorang lelaki yang bukan untuk bercinta..tetapi untuk perkahwinan,,aku lemah dan pasrah untuk bercinta dan mengenal orang... tidak kisah lah bagaimana latar pendidikkan... janji dia seorang yang bertanggungjawab, jujur,  dan boleh memberikan kedaimaian hati ini...ameen...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan