Khamis, 6 November 2014

Hilang yang di ganti tapi tak di harap...

Kisah aku dan dia berakhir lama tapi bayangan tu masih ada...
But aku kena kuat untuk itu...untuk hidup aku... Untuk masa depan aku.... Tapi kadang kala aku tak kuat untuk hadap macam-macam situasi... Ya Allah jika ini dugaan yang engkau turun kan kepada ku.... Aku mohon ringankan bebanan hati....aku tak kuat untuk itu...aku sabar untuk itu....

Dear my MSIBSK
Saya Mintak maaf untuk itu...bukan itu yang saya mahu...
Tolong dan tolong keluar dari hidup saya...hidup saya penuh tekanan sekarang ni...but pliz tolong jangan tambah tekanan yang ada...
Kisah kita dah lepas..bukan kehendak saya...saya just ikut kemahuan serta takdir yang trtulis untuk jodoh kita... Cerita cinta kita sampai di sini...jangan persoalkan kenapa terjadi....
Kisah lama buat saya sakit... Saya tertekan dan tak boleh nak jalan normal hidup saya....
Salah menyalahkan itu bukan cara nya.....sayang dan cinta diberi saya hargai ....tapi jodoh itu Allah yang tentukan.....kita kena terima dengan hati yang redha walaupun berat.....tolong lepaskan saya untuk kehidupan baru saya.....


Ya Allah ya tuhanku 
Aq mohon kepada mu...aq hamba yang lemah dan banyak membuat silap....jangan lah engkau berikan dugaan yang begini..aku mohon kurangkan ujian bebanan hati ini ya Allah.....
Ya Allah aku mohon kepada mu datangkanlah kepada aku lelaki yang boleh membimbing aku dan menerima aku seadanya pada waktu ini...agar cerita cinta ku hanya untuk lelaki itu........ Aku tak kuat untuk ujian bebanan hati ini....aku tak sanggup menahan air mata untuk ujian ini..... Aq mohon kepada mu ya Allah.....jauhkanlah ujian bebanan hati ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan