Khamis, 6 November 2014

All about me

Alhamdulilah..... Allah memberikan kesihatan dan umur serta rezeki kepada aku...

Disini lahirnya sebuah cinta dan dapatlah aku .......
Let go to our life.... English fail....
(Janji rock)..,,
Nama saya nuratika binti Mohd Zailani.... Just col me Ika, Atika, Nurr or misha Omar....hahaha mati la nak perasan macam misha Omar plak yerk...
Umur 23 tahun tapi belum cukup tunggu 2 Disember 2014... Next month ok....!!! Lahir di Johor my mean hospital daerah kota tinggi...
165 cm tinggi berat 44 kg.... Nampak tak yang aku tak stabil..hahaha ..
Suka aiskrim..but aku akan cari aiskrim waktu aku stress dan nangis....
Suka selfie....pantang nampak kamera ke handphone ke dan seantaranya confirm aku orang pertama dan penuh la gambar aku dalam tu...hahahaha...
Dah selfie p post sana sini......
Kuat nangis tapi garang...Sebab banyak api dari air...
Minat sukan tapi tak suka p trainning....
Suka yang mencabar but tak suka keganasan like tinju...hahaha tapi suka tengok badan orang ketak- ketak macam lobster....
Suka giler tahap melampau dengan warna purple and Stich,...( dalam ati niat,..besday tahun ni sapa bagi aku Stich,...) oh god..suka sangat ,,,,, so sweet...
Minat tomyam campur dan paling utama mee bandung dan karipap sardin mak aku...

Suka yang Simple tapi kadang kala aku cerewet.... Bab makan semua aq tibai but yang halal ok....
Student universiti Malaysia Sarawak , SMK Khir johari dan Student setia SMK tanjung datuk n SK teluk ramunia....
Anak gadis kepada pn misilah Othman, encik yusof Ahmad dan arwah encik Mohd Zailani asmungi....
Suka budak-budak...sebab dorang cute sangat tapi.... Dorang tak suka aku....
Sekarang kerja dengan UMP ...sebab kerja dengan UMP.... Aku leh p travel jauh- jauh....

Suka dengar orang main gitar....ya Allah sumpah boleh jatuh hati... Jatuh hati ok..bukan jatuh cinta,,,
Suka tengok lelaki pakai uniform...ermmmm for me nampak berdikari dan displin....

Tak suka kucing...dalam erti lain takut....hahaha
Minat bunga lil's not rose... Tapi orang dah bagi ambik je la......
Cita-cita nak jadi pilot tapi tak sampai sebab tinggi....hahaha...aku terlampau tinggi dan rajin belajar tu tak dapat jadi pilot.....
Now jadi la eksekutif kat universiti Malaysia Pahang... P kerja catwalk ala-ala model....make up 10 inci..high heel bagai....dress tudung lilit-lilit ala Arab....
Letih hari-hari macam tu.....cerewet dan lambat.....
But my mum cakap...nampak sikit ayu dan perempuan ....
Hahaha.....
Apa lagi nak citer... Ce habaq mai...
Lelaki pilihan? Oh no.... Meh sini mak enon story ciri-ciri...
Kalau boleh nak macam ni..
Tapi kalau tak dapat tak apa...its k never mind kata orang putih...

>tak merokok sebab aku asma
> solat
> sopan santun budi bahasa, hormat dan package la
> tak jiwang but pandai main gitar
> setia
> penyayang ...oh so sweet like bubble
>  boleh terima aku seadanya
> pandai masak dan pandai mengemas full package..... (Sebb aku kerja banyak outstation )
> suka senyum...
> tanggungjawab
> dia boleh jadi imam dalam hidup dan solat aku....
Tu je,,.tak banyak....


Tu aja la curahan yang dapat tulis...penat mak enon taip......
Bye.....tq

Tiada ulasan:

Catat Ulasan