Ahad, 23 November 2014

Catatan untuk dia

Alhamdulilah untuk sinar hari ini...aku bersyukur ya Allah....di saat hati terasa kekeliruan dan hampa..aku masih tersenyum untuk hidup...
Ya Allah Inikah dugaan yang engkau Beri... Aku pasrah dan ikhlas... Sebaris Nama yang menjadi sebutan dan ingatan ku Setiap waktu...menjadi mimpi untuk hidup ku Akan datang...cinta... Itu yang membuat aku alpa..pembohongan yang terjadi membuat aku tersedar...Murah ke harga cinta ku untuknya....
Ya Allah.... Itu yang mampu terlontar.....
Keluhan hati Hanya mampu terpendam... Di mana silap aku harus akur untuk itu....
Sebaris Nama yang menjadi ingatan...kenapa ini harus terjadi....maaf dan ego aku turunkan...tapi masih tiada yang berubah... Di sebabkan sayang dan cinta....aku tepi kan... Tapi kali ini aku ikhlas kan engkau untuk si dia yang selalu dalam ingatan mu....
Tiada apa yang terluah... Terima kasih atas segala yang di Beri..... Aku hargai Setiap yang berlaku...
Aku ikhlas kan semua Nya....
Lafaz bismillah untuk hidup aku yang selangkahnya....
Terima kasih kenangan manis....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan