Isnin, 23 Mac 2015

catatan mac

assalamualaikum kesayangan pujaan hati..
lama rasa tak merepek dekat blog ni.
alhamdulilah sedar tak sedar dah setengah tahun aku bekerja..syukur ya allah memberikan aku rezeki kepada keluarga aku..
alhamdulilah sekarang outstation dekat raub..so far banyak yang aku belajar sampai aku kena set up kan mental dan fizikal aku..mungkin aku kena banyak lagi belajar tentang selok belok kerja aku...ya allah berika. aku ketenangan dan kesabaran untuk setiap apa yang aku lalui..ameen.
outstation ni sedikit sebanyak mengugat emosi but thank jantung pisang always support dan dengar aku membebel ketidakpuasan hati..
ya allah aku bersyukur dengan setiap kurniaan yang engkau beri..alhamdulilah dia lelaki yang penyabar dan take care setiap perlakuan aku..alhamdulilah insyallah jika jodoh itu milik aku damaikan hati kami..mungkin kadang kala dia down but dia selalu tabah untuk hidup dia...terharu dan tersentuh hati apabila melihat kesungguhan dan kefahaman dia tentang kerja aku yang sekarang..
mungkin pengalaman lepas buat aku trauma tapi dia cool untuk menghadapi segala pengalaman lepas aku..terima kasih ya allah untuk jantung pisang aku...







Tiada ulasan:

Catat Ulasan