Selasa, 3 Mac 2015

masa itu?

assalamulaikum kesayangan hati yang jauh di sana..
alhamdulilah hari ini allah tu memberikan aku peluang untuk bernafas supaya aku memperbaiki apa yang salah dalam hidup aku ini...terima kasih ya allah..
hari nak share apa yang terjadi dalam bulan yang penuh kucar kacir disebabkan kerja aku..
aku dah start outstation kali ini kena pergi kawasan pantai timur...bila sebut outstation aku makin jadi binggung sebab pecahan kumpulan staff untuk aku..selalu terjadi but alhamdulilah aku masih kuat semangat..kalau la kahwinkan kesian suami tinggal kat rumah dan makan kedai sahaja..
sejak dua menjak ini aku terfikir sesuatu perkara yang selalu kacau otak aku ini..mungkin benda ini sakitkan kepala..mungkin aku tak yakin untuk hidup aku..but sekarang aku kena berani..bak kata pepatah
p/s: ini bukan masa untuk menguji atau teruji...
if you really want it...act like you mean it....
ini bukan cerita dulu menunggu dan tertunggu...
zaman sekarang masa itu penting

susah zaman sekarang kalau orang tak serius..bila tengok cermin setiap pagi..aku selalu kena muhasabah diri untuk umur 24 tahun ini..bukan apa kadang-kadang aku terasa umur macam bukan 24 tahun..but aku kena sedar untuk itu..
perkahwinan dalam umur 24 tahun ini? ya allah rupanya ada lagi yang belum aku selesai untuk tamatkan bujang aku..bagaimana? entah lah aku pun tak tahu bagaimana untuk aku selesaikan..mungkin dengan perlakuan? hati manusia ini lain..banyak benda yang berbeza yang aku sendiri kadang-kadang takut untuk  fikir,,
 ya allah aku bukan meragui en bahu but aku mohon petunjuk setiap kesediaan aku dan tindak tanduk segala perlakuan...
hmmm aku pun tak tahu nak kata dan shared apa..just smile dan look...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan