Ahad, 29 Mac 2015

assalamualaikum kiri kanan...

assalamualaikum kiri kanan saya...
alhamdulilah allah itu memberikan aku peluang untuk bernafas untuk hari ini....
hari ini aku nak share tentang apa yang terjadi... firstly outstation aku bertambah dari sebulan ke 2 bulan...but alhamdulilah sebab outstation ni buat aku lupa apa yang terjadi..mungkin orang tengok aku kuat dan gagah untuk hadapi semua yang jadi..tapi aku gagahkan jua...
kegagalan institusi keluargaan gak sedikit sebanyak buat aku bersabar dengan apa terjadi...dan mengambil setiap pengajaran daripada apa yang berlaku...walaupun masa tu aku sendiri..tiada teman untuk berkongsi apa yang terjadi..but aku kuatkan hati aku dan cekal kan jiwa aku untuk semua itu...
bila orang kata setiap kali aku attends wedding membe-membe...
"hye ika..bila ko punya turn wedding"" aku hanya mampu smile.

.kalau dulu aku tak yakin dan solat istikhrah sebagai pembuka hubungan aku dalam langkah yang serius...namun kini..aku hanya berdoa jika dia yang bernama muhammad fadhullah Sairi itu jodoh yang tertulis untuk diri ini permudahkanlah perancangan kami..jika nama yang terungkap di bibir ku bukan jodoh untuk ku..damaikan hati kami ya allah...amin...
berat jua jika melibatkan hati dan jiwa..but alhamdulilah aku bersyukur dengan aku ada sekarang ni..sebab perlakuan nya membuat aku rasa terharu...setiap perlakuan dia membuat aku terasa di hargai ..dia bukan saja apa yang terucap but dia kawan serta pendorong kekuatan setiap apa yang terjadi dimasa lepas aku...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan