Sabtu, 14 November 2015

november

  بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيم

selamat pagi dunia dan Assalamulaikum ciptaan ALLAH yang indah. moga hari ini lebih baik daripada semalam. mungkin semalam kita create moment yang indah dalam life ni...tapi hari ni kita tak kan dapat macam semalam.. i love setiap November..but N ovember kali ni melambai penuh dugaan. Aku pun kadang kala bertanya.kuat ke aku untuk hari seterusnya. kadang kala aku bertanya kuat ke aku untuk keluarga ku.
tapi aku tahu walaupun diri aku tak baik.aku masih cuba untuk puas kan hati orang sekeliling aku. kadang kala sedih sebab kadang kala orang yang kita sayang tak pernah kisah apa yang kita buat.. Ya Allah mungkin segala percaturan hidup ini engkau yang tetapkan. tapi aku kecewa dengan hidup ni. segaris ayat yang terluah..rindu, sayang dan banyak lagi.. tapi hanya pada garis bibir.. siapa aku pada mata dia.. ?? kawan? atau sebagai nya..
why love make my life complicated..? lambaian kerja memanggil..pergi atau tak? kalau ikut rasa sakit yang ada sekarang juga aku pergi.. bila pandang mak walaupun tak semuanya indah.. aku berfikir..
kadang kala aku bertanya dalam diri aku.. apa erti sebuah relation? macam mana nak jaga? dia cakap aku tak jaga dia.. ? sedih gak aku rasa..kadang kala aku bertanya pada diri sendiri.. aku ni ada masa senang dia je ke??? banyak soalan yang ada dan datang dalam November ni..
Ya Allah sesunguh nya aku merasakan life ni dah tak ada point dah.. tolongla berikan keyakinan yang ada untuk hidup ini..
aku tiada lagi bahu untuk sandar bila aku nangis. but seriusly.. i miss Sarawak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan