Isnin, 30 November 2015

Turn 24

First things first Happy Birthday  untuk diri sendiri... Happy Birthday untuk Nuratika Mohd Zailani yang menyambut birthday esok 2 December 2015....Semoga terus success ye Ika!!!.Selalunya kita ni cuma ucap"Selamat hari jadi, selamat hari lahir, Sanah Helwah, happy birthday, happy bornday, Zhù nǐ shēngrì kuàilè, Otanjyobi omedeto gozaimasu, saeng-il chugha haeyo, Janmadina mubāraka hō". Haa amek ko dah macam² bahasa ada.

Kan best kalau lepas kita ucap tu disusuli dengan ucapan/doa yang lain.Lebih manis lebih sedap didengar barulah rasa hadiah harijadi yang lebih bermakna dengan doa dan jangan lupa aminnn...Ini tidak,"hb" awak.Lagilah tak boleh blah kan.

Assalamualaikum Kekasih Hati..... Krik Krik...macam-macam bunyi bila dengar pasal kekasih hati.. sedar atau tak..dah 24 tahun dah umur ni.. OMG !!! Tua dah rupanya..rasa baru macam sweet 19th... hahhaha... oki lepas ni boleh kahwin..hahahaha as ussually setiap tahun... Terima kasih mak untuk 24 Tahun ni.. I really LOve u Mak.. tak ada orang yang boleh ganti mak.. terima kasih sebab mak selalu ada untuk setiap susah dan senang ika. banyak benda yang mak pendam untuk 24 tahun ini.. but ika pecaya mak yang paling hebat dan luar biasa...Alhamdulilah juga untuk tempoh 24 tahun ini banyak mengajar aku erti hidup yang sebenar.. Erti hidup ini kadang kala buat aku jadi cekal dan pentingkan diri sendiri. Ya Allah aku  mohon untuk  umur 24 tahun ini aku semakin kuat untuk apa-apa yang terjadi secara langsung atau tidak langsung.sesungguhnya engkau perancang yang paling hebat untuk diri ini. permudahkanlah segala urusan aku untuk hari akan datang...amin





Tiada ulasan:

Catat Ulasan